אמבטיות בהתאמה אישית – מה זה אומר ולמי זה מתאים?

מערכת שורש  יד חשוון, תשפד  10/29/2023

עוברים דירה? עושים שיפוץ? כאן נסביר לכם על כל מה שאתם צריכים לדעת על אמבטיות בהתאמה אישית!
.......................

אמבטיות בהתאמה אישית – מה זה אומר ולמי זה מתאים?

צילום: freepik

למה אמבטיה?
למה בכלל לקנות אמבטיה? ובכן, לשאלה זו יכולות להיות הרבה מאוד תשובות, היות שלכל אחד יש העדפות משלו, אבל כאן נעסוק בסיבות העיקריות. ראשית, זוהי דרך נהדרת להתפנק בתוך אמבטיה חמה עם או בלי קצף, עם או בלי שמן או כל דרך אחרת שעושה לכם כיף בשביל לנקות גם את הגוף וגם את הנפש. בנוסף, האמבטיה מספקת מקום גדול יותר בשביל לקלח את הילדים, לנקות חפצים גדולים וכדומה.

למי זה רלוונטי?
אמבטיות בהתאמה אישית לא בהכרח מתאימות לכל אחד. אבל בהחלט כמעט לכל אחד! למי הן לא מתאימות? למי ששטח חדר האמבטיה שלו קטן מדי. אבל כל מי שיש לו שטח סביר של חדר האמבטיה, יכול ליהנות מאמבטיה כיפית ומפנקת ובעיקר אם ניתן להתאים אותה מבחינת המידות אל החלל הקיים. מן הסתם, מדובר על מי שנמצא בתהליך שיפוץ לפני כניסה לבית או שיפוץ בבית קיים.

היתרון של אמבטיות בהתאמה אישית
מן הסתם, היתרון הגדול של אמבטיה בהתאמה אישית הוא האפשרות להתאים אותה לצרכים שלנו. הרי בכל דירה או בית יש שטח מסוים, בו ניתן להתקין את האמבטיה בלי שהיא תתפוס את כל החלל מצד אחד ושאפשר יהיה ליהנות ממנה באמת מן הצד השני. מלבד האפשרות להתאים את מידות האמבטיה לשטח החדר, ניתן גם לבחור את הצורה ושאר המאפיינים של האמבטיה, כך שהיא תעניק את הפינוק המלא למשתמשים בה.

העבודה שלכם
אז כדי שתוכלו ליהנות מכל מה שיש לאמבטיות בהתאמה אישית להציע לכם עליכם, לפני הכל, לעשות עבודה. עבודה זו כוללת לקיחת מידות של השטח המוקצה לאמבטיה, חשיבה על מאפייני האמבטיה הרצויים לכם ולמצוא את הספק שיכול לספק לכם את האמבטיה המתאימה ביותר לצרכים שלכם כשמן הסתם, אמבטיות בהתאמה אישית הן הדרך האידיאלית שלכם בשביל להגיע אל האמבטיה המושלמת.

האפשרות הנוספת
רגע לפני שאתם בוחרים את האמבטיה המושלמת, כדאי שתשקלו אפשרות נוספת – ג'קוזי. הג'קוזי הוא, ללא ספק, הדרך הטובה ביותר ליהנות מהפוטנציאל המלא של השטח המוקצה לאמבטיה. זאת, מפני שכך ניתן ליהנות ממקלחת, אמבטיה וג'קוזי באותו מקום. כידוע, הג'קוזי הוא אמבט משודרג. השדרוג המדובר בא לידי ביטוי באותם "חורים" באמבט עצמו, מהם יוצאים זרמי בית המעניקים עיסוי נעים בנקודות שונות בגוף.

חשוב לדעת, שבמידה ותבחרו להתקין ג'קוזי ולא אמבטיות בהתאמה אישית, הוא ידרוש מכם יותר תחזוקה באופן שוטף וגם התחזוקה השוטפת היא שונה מתחזוקה של אמבטיה. גם מבחינת השטח ישנו הבדל – הג'קוזי זקוק למנוע, אותו יש להתקין וגם הוא דורש מקום.